top of page
אמן חושים הכל בראש

אמן חושים

גידי ליבנה

סטנדאפיסט

ההודעה נשלחה בהצלחה

אמן חושים בדרום

גידי ליבנה הוא אמן חושים מהמוביל בארץ. יש לו ניסיון של כ-15 שנים בתחום הבמה. הוא בהופעות שלו אלמנטים מתחום הסטנדאפ כדי לצור חוויה מטורפת של צחוק ותדהמה יחדיו. גידי נולד ברחובות וגדל במזכרת בתיה במהלך שירותו הצבאי שירת בדרום הארץ ומרגיש מחובר מאוד לאיזור. הוא מופיע בכל הארץ אך תמיד שמח כשאשר מגיע לתת הופעה של אמן חושים בדרום. ניסיון הבמה העשיר שלו מאפשר לו להרגיש כל חדר ולהתאים את הקטעים של ההופעה בלייב על מנת לדאוג שכל אירוע יהיה אירוע מוצלח. אם יש לכם אירוע בקרוב מומלץ לצור קשר עם ולשריין תאריך במהרה. להזמנות להזמנות: 072-397-0443



אמן חושים ממומלץ בדרום הארץ


בימים כמו שלנו כשכביש 6 יכול לקחת אותנו מקצה אחד של המדינה לקצה השני בשעות ספורות, אין יותר צורך להתפשר על אמן בגלל צרכים גאוגרפיים. גם אין צורך לקחת את כל החברים ברכב ולהגיע לתל אביב לראות הופעה. למה לא לגרום למופע להגיע אליכם? הדרום בישראל הפך למוקד תרבותי רחב עם שלל מסעדות, בתי קולנוע, תאטראות, ומרכזי קניות. כיום עם עליית הפופולריות של אמני חושים, ניתן להזמין אמן חושים עד הבית אצלכם בדרום!


הותק והניסיון של גידי ליבנה כאמן חושים בדרום הביאו אותו להופעות בכל חלקי הדרום: באר שבע, נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד, קריית גת, מועצה איזורית שער הנגב, בארי, דימונה ואפילו באילת! בכל מקום שיש קהל שצריך לשמח גידי יגיע לתת הופעה של אמן חושים בדרום!

הופעה של אמן חושים היא אחד מסוגי ההופעות המביאות למשתתפים בה תדהמה והנאה. אמן חושים בדרום ובאופן כללי, לא מופיע לרוב לבד על הבמה, אלא בליווי עוזירים ושיתוף הקהל ליצירת חוויה מיוחד שלא מבדילה בין מופיע לקהל. על מנת להוציא לפועל הופעה מהסוג הזה, המבוססת כל כולה על שיתוף הפעולה של אמן החושים עם הקהל, על האמן לזהות בזריזות את הכיוון הנכון לבדר את קהל ההאורחים במופע הנוכחי, אמם החושים חייב להיות בעל חושים חדית, אינטליגנציה רגשית גבוהה, ויכולת של אמן מנוסה לקרוא את החדר בו הוא מופע.


מה בעצם כולל מופע של אמן חושים בדרום?

אמן חושים הוא בדרן מסוג מאוד מיוחד. כמו קוסם הוא יוצר אשליות כדי להלהיב את קהל הנוכחים והמוזמנים, אבל שלא כמו קוסם הוא משתמש בטכניקות האלו כדי לצור את האשליה שהוא יכול לקרוא מחשבות, לנבא את העתיד, להשפיע על בחירות הצופים וכו. אנו תופסים את המציאות שלנו דרך כל חמשת החושים שלנו: מישוש, ראיה, טעם, ריח, וטעם. אמן החושים יודע לרמות את כל החושים האלו כדי לגרום לנו להרכיב בראש שלנו מצאיות חדשה שלא באמת קיימת. כמו שאנחנו הולכים לקנוע לראות סרט, ואנחנו יודעים שמשתמשים באפקטים מיוחדים כדי לצור חוויה מרגש ומעניית - זה מה שאמן חושים עושה רק ללא אפקטים מיוחדים או טריקים של עריכה. רק הוא והמחשבות שלכם. גידי ליבנה מופיע בתחום כבר מעל ל 15 שנים ונחדב בין אמני החושים העסוקים ביותר בתחום האירועיים הפרטיים והעסקיים בכל הארץ, וכן הו גם עושה הרבה מאוד הופעות בתור אמן חושים בדרום, אז אם יש לכם בקרוב אירוע זה זמן טוב לצור קשר ולנסות לשריין תאריך לאירוע שלכם!


איך אפשר להזמין אמן חושים בדרום לאירוע שלי?

אז אתם מתעניינים במופע של אמן חושים בדרום, צפון או מרכז, לאירוע הקרוב שלכם? חשוב לכם להנעים את זמנם של האורחים שלכם במופע מצחיק, מרתק ומקורי? לתת להם שישים דקות קלה של הומור ותדהמה? כדאי ליצור קשר היום לשריון תאריך, כי היומן מתמלא מהר :) צרו קשר היום כדי להפוך את גידי ליבנה למסמר הערב של האירוע שלכם!

בתמונה: אמן חושים גידי ליבנה וראש העיר אחרי הופעה לעיריית שדרות


אמן חושים מגיע עד אליכם לבית או לאולם ומציג הדגמות של טלפתיה, קריאת מחשבות, השפעה, ניבוי העתיד והפעלות קהל אחרות שיגרמו לאורחים שלכם להשתהות בתדהמה.

מומלץ להזמין אמן חושים בדרום היום!

bottom of page