top of page
אמן חושים הכל בראש

אמן חושים

גידי ליבנה

סטנדאפיסט

ההודעה נשלחה בהצלחה

המלצות על אמן חושים: אמן חושים מומלץ?

גידי ליבנה הוא אמן חושים וסטנדאפ, עם ניסיון של מעל 15 שנים בתחום הבמה. במקום קטן כמו ישראל, אי אפשר להצליח בלי שיטת השיווק הכי טוב - מפה לאוזן. גידי עובד מאירוע לאירוע כל הזמן הזה והדרך היחידה להשאיר את הגחלת בוערת זה רק להשאיר לקוחות מרוצים. גידי משתמש בכל היכולות שלו מחום אומנות החושים, ועד אלתור וסטנדאפ כדי לייצר חוויה מבדר וחד פעמית עבור הקהל שלכם. הניסיון והיכולת שלו בניתוח והבנת צרכים של כל אירוע הופכים אותו לבחירה חביבה על מארגני ומפיקי אירועים אשר ממליצים עליו ללקוחות שלהם למגוון רחב של אירועים פרטיים ועסקיים. כדאי לראות ש גידי ליבנה הוא אמן חושים מומלץ צריך רק להריץ חיפוש גוגל פשוט, או להביט בקבוצות של מנהלות משאבי אנוש בפייסבוק כדי לקרוא ביקורות של לקוחות וצופים לאורך השנים. היומן מתמלא מהר אז מהר לשריין מקום עוד היום! להזמנות: 072-397-0443




אמן חושים זאת תוספת מדהימה לכל אירוע. אבל לא החלטה שיש לעשות בפזיזות. בימים בהם טווח תשומת הלב הממוצע של הקהל התקצר באופן משמעותי, אותה הקשבה אותה אתם מפקידים בידי אמן חושים מקבלת ערך גבוה ביותר. אתם רוצים שהאורחים שלכם יזכרו את האירוע שלכם לנצח, ובשביל זה צריך מופע של אמן חושים מומלץ, מקצועי ומנוסה. הנה מספיר טיפים שיעזרו לכם לוודא אתם מזמינים לאירוע הקרוב שלכם אמן חושים מומלץ:

כיצד אפשר לזהות אמן חושים מומלץ?

1)שאלו אותו כמה זמן הוא נמצא בתחום: האם הוא למד כמה טריקים מהאינטרנט והתחיל להופיע אתמול? או שאולי הוא מתעסק כאמן חושים כתחביב כמה שנים ומופיע קצת מהצד? כמה זמן הוא מופיע בתשלום באופן מקצועי לקהל? האם אמן החושים עוסק בזה כהשלמת הכנסה או מתעסק בתחום באופן בלעדי ומקצועי. דרך טובה לוודא זאת היא לשאול האם מוציא קבלות\חשבוניות. ואם הוא עוסק זעיר\פטור או עוסק מורשה. במידה והוא עוסק מורשה כנראה שמדובר באמן עם מספיק ותק וניסיון שמצדיק פתיחת עסק גדול ועצמאי. שאלות אלה הם אינדיקטור מעולה כדי להעריך את כמות הניסיון שיש לאותו אמן.

אמן חושים מומלץ


2)תבקשו לראות סרטונים וידאו מהמופע של אמן החושים: חלק זה יכול להיות קצת מורכב, שכן מופע של אמן חושים מבוסס על הפתעה, ויש חשש לספויילרים. עם זאת לכל אמן חושים יש לפחות כמה קטעים מצולמים כדי להעביר ללקוחות שמתלבטים בינו לבין אמנים אחרים. אל תפלו לסרטוני תדמית ערוכים ומצולמים באולפן באופן מקצועי. תתעקשו לראות סרטונים מהופעות חיות ומול קהל אמיתי.


3)תשאלו את אמן החושים האם יש לאמן חושים מכתבי המלצה מלקוחות איתם עבד: מכתבי המלצה הם הדרך של חברות ולקוחות פרטים להודות לאמן שהעביר אצלם אירוע מוצלח. כל אמן חושים מקצועי מחזיק אצלו כמה כאלה כאסמכתא לאיכות המופע שלו. תקראו את המכתבי ההמלצה, וודאו עם החתומים עליהם שהמכתב אוטנטתי. במידת הצורך בקשו מאמן החושים שלכם טלפונים או מיילים של לקוחות שתוכלו לשאול אותם בעצמכם לגבי איכות המופע, ואם הוא מומלץ או לא. כל אמן חושים מקצועי ישמח להעביר לכם ממליצים במידה ויש לו כאלה.


4)שאלו את אמן החושים האם יש אפשרות להגיע לראות מופע שלו: עוד נושא שייתכן ויהיה בעייתי, שכן אם אתם מתעניינים באמן חושים לצורך אירוע חברה גדול, ובאותו חודש יש לאמן חושים רק אירועים פרטיים - אין צורך להגיע למופיעים אלו שכן הם לא ייצגו את האווירה הרצויה. תבקשו לראות רק מופעים שהם דומים באווירה לאווירה של האירוע שלכם. אל תתאכזבו אם יהיה לאמן קשה להביא אתכם לאירוע פרטי, שכן לאירועים אלו פחות נהוג להביא אורחים. שאלו את האמן אם יש לו הופעות הפתוחות לקהל הרחב או אירועים גדולים. בכל מקרה אותו אמן מחויב לבקש אישור על מנת להביא אורחים.


5)לכו עם תחושת הבטן שלכם: אם שוחחתם טלפונים עם אמן חושים, והוא "בא לכם בטוב", היה לכם חיבור מתאים ופשוט הרגשתם שזה זה. לכו על זה. תחושת הבטן שלכם והחיבור עם האמן הם לרוב שני הפקטורים הכי משפיעים בבחירת אמן חושים מומלץ. אז פשוט תסמכו על עצמכם :)


אודות הכותב: גידי ליבנה הוא אמן חושים וסטנדאפיסט העוסק בתחום כ-15 שנים באופן מקצועי. הוא מופיע בכל הארץ באירועים פרטיים, עסקיים, מופעי סטנדאפ ותיאטרון.

bottom of page